Μετά τις νυχτερινές επεμβάσεις για την τοποθέτηση των περιγραμμάτων των μορφών που περιλαμβάνει το σχέδιο για την επιζωγράφιση της πρόσοψης του θερινού κινηματογράφου «Χριστίνα», οι οποίες απαίτησαν προβολές με χρήση προτζέκτορα στην εξωτερική πλευρά του τυμπάνου της οθόνης προβολής, χθες ο εικαστικός Λεωνίδας Γιαννακόπουλος, συνέχισε με την τοποθέτηση χρωμάτων.
Θυμίζουμε ότι ο Λεωνίδας Γιαννακόπουλος, ένας νέος εικαστικός βρίσκεται στον Άγιο Νικόλαο, με πρόσκληση του Πολιτιστικού Οργανισμού του Δήμου Αγίου Νικολάου προκειμένου να υλοποιήσει μια εικαστική παρέμβαση που συνδέεται με δύο πολιτιστικές παραμέτρους της πόλης μας. Η μία αφορά το θερινό κινηματογράφο «Χριστίνα» και η άλλη, τα εικαστικά δρώμενα με το διακριτικό τίτλο «Το πνεύμα της σκάλας».
Ο Λεωνίδας Γιαννακόπουλος έχει σπουδάσει σχέδιο και ζωγραφική στη Σχολή Καλών Τεχνών Αθήνας με εξειδίκευση στη χαρακτική, ενώ το έργο του έχει γίνει γνωστό από τοιχογραφίες σε κτίρια στην Αθήνα και εκθέσεις έργων του. Παράλληλα έχει ασχοληθεί με την υποκριτική και ομολογεί το έντονο ενδιαφέρον του για τον κινηματογράφο, από το οποίο αντλεί έμπνευση και έχει επηρεάσει μαζί με τη φωτογραφία και τη χαρακτική το προσωπικό ύφος και τη θεματική των έργων που δημιουργεί.
Το σινεμά «Χριστίνα» θα μεταμορφωθεί πραγματικά. Η κενή, απρόσωπη πρόσοψη του κτιρίου που περικυκλώνεται από ένα όχι και τόσο φροντισμένο αστικό περιβάλλον, θα επενδυθεί με ένα έργο τέχνης, σηματοδοτώντας έναν από τους σημαντικούς χώρους πολιτισμού που καταφέρνει να διατηρεί ζωντανό ο Άγιος Νικόλαος, χαρίζοντας σε ντόπιους και ξένους επισκέπτες ρομαντικές αποδράσεις στον ονειρικό χώρο του κινηματογράφου, κάτω από τον αστερόφωτο ουρανό.
«Το θέμα που διαλέγω, έχει σχέση με τα θέματα που καταπιάνομαι γενικότερα. Είμαι πολύ επηρεασμένος από τον Κινηματογράφο και κυρίως από τον ασπρόμαυρο του George Mellie, του Fritz Lang – γενικότερα τον γερμανικό εξπρεσιονισμό. Πάντα προσπαθώ να αποδώσω μια αίσθηση όπως εγώ τον προσδιορίζω ως «ρετρο-φουτουρισμό», με πάρα πολλά στοιχεία χαρακτικής του 16ου αιώνα ή την ασπρόμαυρη φωτογραφία των αρχών του 20ού αιώνα ή και δικές μου φωτογραφίες. Δημιουργώ συνθέσεις ενός ονειρικού, υπερεαλιστικού κόσμου, που σε αρκετές περιπτώσεις διαδραματίζεται στον αιθέρα. Στα έργα αυτά υπάρχει πάντα μια αιωρίζουσα κατάσταση…», μας είπε ο δημιουργός.
Για τις τοιχογραφίες του χρησιμοποιεί πολύ αραιωμένα ακρυλικά και πλαστικά χρώματα εξωτερικού χώρου, τα οποία απλώνει με την ιδιότυπη τεχνική που έχει επινοήσει. Τα βασικά εργαλεία του είναι… η μπατανόβουρτσα και οι σκούπες.
- Παράλληλα συνεχίζονταν οι εργασίες συντήρησης του κτιρίου στην πλάγια πλευρά του κτιρίου (επί της οδού Συνταγματάρχη Δαβάκη), ένα σημείο της οποίας που επίσης θα ζωγραφιστεί από τον ζωγράφο.
Εκτεταμένη είναι επίσης η συντήρηση που κάνει το εγκατεστημένο ιδιωτικό συνεργείο, εσωτερικά επί της οθόνης του θερινού σινεμά.
Ν.Τ.