Η Λέσχη Κινηματογράφου Αγίου Νικολάου σε συνεργασία με τον Π.Α.Ο.Δ.Α.Ν διοργανώνει εβδομαδιαίες προβολές επιλεγμένων ταινιών, στο δημοτικό κινηματοθέατρο ‘REX’, κάθε Τρίτη στις 21:30. Για την χειμερινή περίοδο 2019/2020 οι προβολές ξεκίνησαν τον Οκτώβριο και θα ολοκληρωθούν τον Απρίλιο.

Θα προβληθούν 25 ταινίες, που έχουν όλες διακριθεί σε σημαντικά φεστιβάλς και καλύπτουν όλα τα κινηματογραφικά είδη (θρίλερ, περιπέτεια, δράμα κλπ). Προέρχονται από όλο τον κόσμο, είναι νέας παραγωγής και ανάμεσα τους ξεχωρίζουν 6 κλασικά αριστουργήματα που κυκλοφορούν σε επανέκδοση.

Τους επόμενους μήνες θα προβληθούν οι παρακάτω ταινίες:

  • 12 Νοεμβρίου, «Το Σπίτι που Έχτισε ο Τζακ», του Λαρς φον Τρίερ (2018 |Δανία|155′)

Ο Δανός σκηνοθέτης θέτει, μέσα από ένα γεμάτο σαρκασμό αγωνιώδες θρίλερ, θαρραλέες, εξοργιστικές όσο και σπαρακτικά ειλικρινείς ερωτήσεις για τη ζωή, την ηθική και την τέχνη.

  • 19 Νοεμβρίου, «Η Κλεό Από τις 5 έως τις 7», της Ανιές Βαρντά (1962|Γαλλία|89′)

Χαμηλότονα και με αξιοθαύμαστη διακριτικότητα, σκιαγραφείται αριστοτεχνικά το πορτρέτο μιας ανασφαλούς γυναίκας, η οποία αφήνει πίσω τις προκαταλήψεις και κοιτάζει το μέλλον.

  • 26 Νοεμβρίου, «Υποψίες», του Εμίν Αλπέρ (2015|Τουρκία|119′)

Ειδικό βραβείο της επιτροπής στη Βενετία για μια πολιτική αλληγορία με σκελετό κοινωνικού δράματος κι έντονα στοιχεία ψυχολογικού θρίλερ.

  • 3 Δεκεμβρίου, «Καυτός Ήλιος», του Ντάλιμπορ Μάτανιτς (2015|Κροατία|123′)

Βραβευμένη στις Κάνες, ανθρωποκεντρική και σκηνοθετικά ενδιαφέρουσα προσέγγιση ενός ακόμη άλυτου βαλκανικού προβλήματος.

  • 10 Δεκεμβρίου, «Ο κονφορμίστας», του Μπερνάρντο Μπερτολούτσι (1970|Ιταλία|106′)

Κολοσσιαίο, πολυεπίπεδο καλλιτεχνικό επίτευγμα, από τα σημαντικότερα φιλμ του μεταπολεμικού ευρωπαϊκού σινεμά.

  • 17 Δεκεμβρίου, «Climax», Γκασπάρ Νοέ, (2018 |Γαλλία|95′)

Κινηματογραφικό ταξίδι, που επιχειρεί να μελετήσει την ενστικτώδη, σκοτεινή και αλογόκριτη ανθρώπινη συμπεριφορά.

  • 23 Δεκεμβρίου, «Στους διαδρόμους», του Τόμας Στούμπερ (2018|Γερμανία|125′)

Σκληρά ρομαντική ταινία, με υποδειγματικό σενάριο, που αποτυπώνει με υποδόρια κωμικό τρόπο την έλλειψη επικοινωνίας (και μοναξιάς) στις σύγχρονες δυτικοευρωπαϊκές κοινωνίες.

  • 30 Δεκεμβρίου, «Το Ξέρουν Όλοι», του Ασγκάρ Φαραντί (2018 |Ισπανία|132′)

Συναρπαστικό οικογενειακό δράμα που φλερτάρει έντονα με το ψυχολογικό θρίλερ.

  • 7 Ιανουαρίου, «Κορίτσι», του Λούκας Ντοντ, (2018 |Βέλγιο|109′)

Χρυσή Κάμερα στις Κάνες για ένα τρυφερό δράμα πάνω στην διαφορετικότητα και την επιμονή.

  • 14 Ιανουαρίου, «Ονειρεύομαι σε Άλλη Γλώσσα», του Ερνέστο Κοντρέρας (2017 |Μεξικό|100′)

Η ανείπωτη ερωτική επιθυμία, οι ενοχές της συναισθηματικής προδοσίας και μια γλώσσα που πεθαίνει μαζί με τις αναμνήσεις που κουβαλούν οι λέξεις της, ξεδιπλώνονται με ιδιαίτερη τρυφερότητα και λυρισμό.

  • 21 Ιανουαρίου, «Ο Καταδικασμένος», του Ακίρα Κουροσάβα (1952|Ιαπωνία|143′)

Κινηματογραφική σπουδή σπάνιας ευαισθησίας και κομψότητας πάνω στο πέρασμα του χρόνου και στους υπαρξιακούς μας εφιάλτες.

  • 28 Ιανουαρίου, «Η Άγρια Αχλαδιά», του Νουρί Μπιλγκέ Τσεϊλάν (2018|Τουρκία|188′)

Αλληγορικό δράμα ενηλικίωσης, περίτεχνα στημένο με επίκαιρες και διαχρονικές ανησυχίες.

  • 18 Φεβρουαρίου, «Οι Νύχτες της Καμπίρια», του Φεντερίκο Φελίνι (1957|Ιταλία|110′)

Βραβείο στις Κάνες και ξενόγλωσσο Όσκαρ για το γλυκόπικρο, ζωντανό και συγκινητικό πορτρέτο ενός θηλυκού Σαρλό.

  • 25 Φεβρουαρίου, «Κάτω από το δέντρο», του Χάφστεϊν Γκούναρ Σίγουρδσον (2017 |Ισλανδία|89′)

Τα κρυμμένα οικογενειακά μυστικά αποκαλύπτονται σε ένα υπόκωφο δραματικό θρίλερ με σεναριακή συγκρότηση, σκηνοθετική ατμόσφαιρα και συναρπαστική κορύφωση.

  • 3 Μαρτίου, «Κελί από χρυσάφι», του Ντιέγκο Κεμάδα – Ντίεζ (2013|Γουατεμάλα|108′)

Ρεαλιστικό δράμα χωρίς μελοδραματισμούς, αλλά με άφθονο συναίσθημα, με θέμα την μετανάστευση.

  • 10 Μαρτίου, «Ψυχρός Πόλεμος», του Πάβελ Παβλικόφσκι (2018|Πολωνία|84′)

Πάθος, προδοσία, λαγνεία, εγωισμός και λυτρωτική παραφροσύνη, σε μια ερωτική ιστορία που ξετυλίγεται τα χρόνια του Ψυχρού Πολέμου.

  • 17 Μαρτίου, «Η Αλίκη στις Πόλεις», του Βιμ Βέντερς (1974|Γερμανία|110′)

Αρχετυπικό και αρυτίδωτο από το χρόνο road movie, το οποίο μετατρέπει το χρονικό μιας χωρίς σκοπό περιπλάνησης σε συναρπαστική περιπέτεια.

  • 24 Μαρτίου, «Το Παιχνίδι με τη Φωτιά», του Τσανγκ – Ντονγκ Λι (2018|Νότια Κορέα|148′)

Βραβείο κριτικών στις Κάνες και υποψηφιότητα ξενόγλωσσου Όσκαρ για ένα βραδύκαυστο θρίλερ πάνω στην ερωτική εμμονή, στις αβεβαιότητες της ζωής, σε έναν βαθιά διχασμένο κόσμο.

  • 31 Μαρτίου, «Ο Άνθρωπος που Σκότωσε τον Δον Κιχώτη», του Τέρι Γκίλιαμ (2018 |Ισπανία|132′)

Ρομαντικό μανιφέστο ενάντια στο σύγχρονο κυνισμό, που μπλέκει τον μύθο με την πραγματικότητα.

  • 7 Απριλίου, «Η Δουλειά της», του Νίκου Λαμπό (2018|Ελλάδα|89′)

Κοινωνικά ευαίσθητη, κινηματογραφικά λιτή ιστορία γυναικείας χειραφέτησης, βραβευμένη στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.

  • 14 Απριλίου, «Η Έβδομη Σφραγίδα», του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν (1967|Σουηδία|96′)

Περίτεχνος, γοητευτικός στοχασμός πάνω στη ζωή και την τέχνη, μια βαθιά φιλοσοφική, άρτια δραματουργική και αξεπέραστη εικαστικά κινηματογραφική δημιουργία.

  • 21 Απριλίου, «Mektoub, Αγάπη μου», του Αμπντελατίφ Κεσίς (2017 |Γαλλία|174′)

Με ανέμελο αισθησιασμό, χαλαρή αφήγηση  και απελευθερωτικό ρεαλισμό, εξερευνούνται οι κρυφές, παιγνιώδεις και απρόβλεπτες διαδρομές της ανθρώπινης επιθυμίας.

Ευχαριστούμε θερμά τον Π.Α.Ο.Δ.Α.Ν για την αμέριστη αρωγή, τους χορηγούς επικοινωνίας, τους επαγγελματίες της πόλης μας για την οικονομική στήριξη και τους σινεφίλ της περιοχής μας που συμμετέχουν στα κινηματογραφικά μας ταξίδια μπροστά στη μεγάλη οθόνη.

Περισσότερες πληροφορίες για τις ταινίες, φωτογραφίες, αφίσες, trailer, στοιχεία συντελεστών, συνεντεύξεις δημιουργών στην ιστοσελίδα μας.

ΛΕΣΧΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.