Σε αποκριάτικους ρυθμούς κινείται ο Δήμος Αγίου Νικολάου το τριήμερο 20, 21 και 22 Φεβρουαρίου.
Το βράδυ της Παρασκευής 20 Φεβρουαρίου, στην κεντρική πλατεία Αγίου Νικολάου πραγματοποιήθηκε η παρέλαση των κλόουν. Μικροί και μεγάλοι, με σφυρίχτρες και καραμούζες, συμμετείχαν στην παρέλαση.
Το σημεία συνάντησης ήταν η Πλατεία Αγίου Νικολάου, με κατεύθυνση μετά προς το παλαιό Δημαρχείο και επιστροφή ξανά στην πλατεία. Προπορεύονταν η ομάδα κρουστών VAMOS από την Ιεράπετρα δίνοντας ένα ξεχωριστό παλμό.
Μετά η δράση μεταφέρθηκε στον πεζόδρομο, όπου η Δημοτική Φιλαρμονική Αγίου Νικολάου έδωσε συναυλία, σε ένα ιδιαίτερο αποκριάτικο popmash up μουσικής.
Στη συνέχεια τη σκυτάλη πήρε το μουσικό συγκρότημα Varviton του Μουσικού Γυμνασίου Λυκείου.
Η βραδιά συνεχίστηκε με πολύ μουσική, με ένα μοναδικό party με τον Dj Chris.
ΛΕΩΝ.Κ.




































































































