Στη Γενική Συνέλευση της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, που πραγματοποιήθηκε στον Άγιο Νικόλαο Λασιθίου, παρευρέθηκε ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Γιάννης Ανδριανός, εκπροσωπώντας τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.
Κατά τον χαιρετισμό του, ο κ. Ανδριανός μετέφερε τους θερμούς χαιρετισμούς του Πρωθυπουργού προς το σύνολο της επιμελητηριακής κοινότητας, υπογραμμίζοντας τη μεγάλη σημασία που αποδίδει η Κυβέρνηση συνολικά στον θεσμό των Επιμελητηρίων, τα οποία αποτελούν βασικούς θεσμικούς συνομιλητές της Πολιτείας και πολύτιμους συμμάχους στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, της περιφερειακής ανάπτυξης και της εθνικής οικονομίας.
Ο Υφυπουργός συνεχάρη την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος για τη διοργάνωση της Γενικής Συνέλευσης, επισημαίνοντας τον ιδιαίτερο συμβολισμό της πραγματοποίησής της στην Κρήτη, η οποία φέρει τον τίτλο της Ευρωπαϊκής Περιφέρειας Γαστρονομίας 2026. Τόνισε ότι η διάκριση αυτή αναδεικνύει τη δυναμική της σύνδεσης του πρωτογενούς τομέα με τη μεταποίηση, τη γαστρονομία και τον τουρισμό, δημιουργώντας σημαντικές αναπτυξιακές προοπτικές για τις τοπικές κοινωνίες.
Αναφερόμενος στις θεματικές ενότητες της Συνέλευσης για τον πρωτογενή τομέα και τον τουρισμό, υπογράμμισε ότι πρόκειται για δύο αλληλένδετους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας, οι οποίοι μέσα από οργανωμένες συνέργειες μπορούν να δημιουργήσουν μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία, περισσότερες και καλύτερες θέσεις εργασίας και αυξημένη ανταγωνιστικότητα για τη χώρα.
Ο κ. Ανδριανός στάθηκε ιδιαίτερα στον ρόλο των Επιμελητηρίων, σημειώνοντας ότι αποτελούν γέφυρα μεταξύ Πολιτείας και αγοράς, στηρίζοντας τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, την εξωστρέφεια, την καινοτομία, τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την πρόσβαση σε χρηματοδοτικά εργαλεία. Όπως υπογράμμισε, η συμβολή τους είναι καθοριστική για τη μετάβαση σε ένα πιο ανθεκτικό και βιώσιμο παραγωγικό μοντέλο.
Παράλληλα, επανέλαβε τη δέσμευση του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για τη στήριξη του πρωτογενούς τομέα, με έμφαση στην ενίσχυση της παραγωγικότητας, της ανταγωνιστικότητας και της βιωσιμότητας, στην αξιοποίηση της καινοτομίας και της τεχνολογίας, στην αντιμετώπιση των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής και στην ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών αγροτικών προϊόντων.
Κλείνοντας την ομιλία του, ο Υφυπουργός επισήμανε ότι η Κυβέρνηση εξετάζει με προσοχή και διάθεση ουσιαστικής συνεργασίας κάθε τεκμηριωμένη πρόταση της επιμελητηριακής κοινότητας, τονίζοντας ότι κοινός στόχος είναι η ανάπτυξη της πατρίδας, της επιχειρηματικότητας, του πρωτογενούς τομέα, του τουρισμού και της ελληνικής περιφέρειας μέσα από διάλογο, συνεργασία και συντονισμό των προσπαθειών.





























































































