Την επιστροφή του Αντώνη Μολυμπάκη στο δυναμικό του ανακοίνωσε ο ΑΟΑΝ, ενισχύοντας το ρόστερ του με έναν ποδοσφαιριστή που γνωρίζει πολύ καλά τη φιλοσοφία και τις αξίες του συλλόγου. Ο 17χρονος μέσος έκανε τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα στις ακαδημίες του ΑΟΑΝ, πριν συνεχίσει την πορεία του στα τμήματα υποδομής του ΟΦΗ. Αρχικά αγωνίστηκε με την ομάδα Κ15 των Ηρακλειωτών, ενώ την περασμένη αγωνιστική περίοδο φόρεσε τη φανέλα της Κ17, συνεχίζοντας την ποδοσφαιρική του εξέλιξη σε υψηλό επίπεδο. Στο μεσοδιάστημα είχε επιστρέψει ξανά στον ΑΟΑΝ, συμμετέχοντας στην προσπάθεια της ομάδας στη Γ’ Εθνική.
Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει:
Με ιδιαίτερη χαρά καλωσορίζουμε ξανά στην οικογένεια της ομάδας μας τον Αντώνη Μολυμπάκη.
Ο 17χρονος μέσος αποτελεί ένα παιδί που γνωρίζει καλά τη φιλοσοφία και τις αξίες του σωματείου μας καθώς από τα τμήματα της ακαδημίας μας έκανε τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα. Στην πορεία του αγωνίστηκε στα τμήματα υποδομής του ΟΦΗ, φορώντας αρχικά τη φανέλα της Κ15 και την περασμένη αγωνιστική περίοδο εκείνη της Κ17, έχοντας στο μεσοδιάστημα μια ακόμη επιστροφή στην ομάδα μας σε μια σεζόν που συμμετείχε στη Γ’ εθνική.
Του ευχόμαστε πάνω απ’ όλα υγεία και κάθε επιτυχία στη νέα σεζόν, με τη βεβαιότητα ότι θα συνεχίσει να δουλεύει σκληρά και να συμβάλλει ουσιαστικά στην προσπάθεια του συλλόγου μας για την επίτευξη των στόχων του