Από τη ΔΕΥΑΑΝ εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
Σας ανακοινώνουμε ότι η περιοχή της Ελούντας (κέντρο και χαμηλα σημεία), θα παραμείνουν χωρίς νερό, έως τις 20:00 περίπου λόγω ζημιάς που προέκυψε στο κεντρικό αγωγό, κατά την διάρκεια της νύχτας, στην είσοδο της Ελούντας (εστιατόριο Θέα).
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση. Λυπούμαστε ειλικρινά για την ταλαιπωρία.



































































































