Δήλωση του Δημάρχου Σητείας μετά την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων:
Με την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων, θα ήθελα να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όλες και όλους για την προσπάθεια, την επιμονή που επέδειξαν σε αυτή τη σημαντική δοκιμασία.
Μόνο υπερηφάνεια μπορούμε να νοιώσουμε για αυτα τα παιδιά, τα δικά μας παιδιά, που απέδειξαν με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο ότι η αριστεία δεν έχει γεωγραφικά όρια, η θέληση και η σκληρή δουλειά μπορούν να υπερβούν τις δυσκολίες που συχνά συνεπάγεται η απόσταση από τα μεγάλα αστικά κέντρα.
Οι υψηλές βαθμολογίες που κατέγραψαν πολλοί νέοι και νέες της περιοχής μας αποτελούν την καλύτερη ανταμοιβή των κόπων, της αφοσίωσης και της συστηματικής τους προσπάθειας, ενώ παράλληλα γεμίζουν αισιοδοξία ολόκληρη την τοπική μας κοινωνία.
Την ίδια στιγμή, θα ήθελα να απευθυνθώ ιδιαίτερα και σε όσους δεν είδαν στις προσπάθειές τους το επιθυμητό αποτέλεσμα. Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις αποτελούν μία σημαντική, αλλά όχι τη μοναδική ευκαιρία στη ζωή. Πάντα υπάρχουν δεύτερες ευκαιρίες στις οποίες έχουν όλοι το δικαίωμα συμμέτοχης. Το μέλλον διαμορφώνεται από επιμονή, συνεχή προσπάθεια, πίστη στο όνειρο και την επιτυχία.
Θερμές ευχαριστίες αξίζουν επίσης στους γονείς και στους εκπαιδευτικούς, που στάθηκαν ακούραστα δίπλα στα παιδιά, προσφέροντας πολύτιμη στήριξη και καθοδήγηση.
Ως Δημοτική Αρχή θα συνεχίσουμε έμπρακτα να στηρίζουμε τη νέα γενιά, που αποτελεί τη μεγαλύτερη ελπίδα και το πιο πολύτιμο κεφάλαιο του τόπου μας.
Εύχομαι από καρδιάς σε όλες και όλους καλή συνέχεια, υγεία και κάθε επιτυχία στα επόμενα βήματά σας.
Ο Δήμαρχος Σητείας
Γιώργος Ζερβάκης


































































































