Κοινό μέτωπο απέναντι στο ζήτημα της χωροθέτησης έργων Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας συγκροτούν οι τέσσερις δήμαρχοι του Νομού Λασιθίου. Πιο συγκεκριμένα, σήμερα το μεσημέρι, στο γραφείο του Δημάρχου Αγίου Νικολάου, Μανώλη Μενεγάκη, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με τη συμμετοχή του ίδιου, του Δημάρχου Σητείας Γιώργου Ζερβάκη, του Δημάρχου Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλη και του Δημάρχου Οροπεδίου Λασιθίου Γιώργου Αθανασάκη, με στόχο τον συντονισμό των ενεργειών τους απέναντι στις εξελίξεις γύρω από τις ΑΠΕ στο Λασίθι.
Στη συνάντηση συμμετείχαν επίσης ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος του Δήμου Αγίου Νικολάου Γιώργος Μπελούκας και το μέλος της Επιτροπής Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας του Δήμου Αγίου Νικολάου Νίκος Καμινογιαννάκης.
Οι δήμαρχοι συζήτησαν τις δυνατότητες κοινών και συντονισμένων περαιτέρω παρεμβάσεων, καθώς ήδη όλα τα δημοτικά συμβούλια του νομού έχουν εκφράσει την αντίθεσή τους στην ανεξέλεγκτη ανάπτυξη έργων ΑΠΕ. Στόχος της σύσκεψης ήταν να καθοριστούν τα επόμενα κοινά βήματα της αυτοδιοίκησης.
Στόχος όλων των δημάρχων του Ν.Λασιθίου παραμένει η υπεράσπιση του Λασιθίου και η προστασία του φυσικού και πολιτιστικού του περιβάλλοντος.
Ως πρώτο αποτέλεσμα της συνάντησης συμφωνήθηκε η έκδοση κοινής ανακοίνωσης, μέσω της οποίας θα εκφράζεται η ενιαία θέση των τεσσάρων Δήμων του Νομού Λασιθίου απέναντι στο ζήτημα των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.
Το μήνυμα που εξέπεμψαν οι Δημάρχοι ήταν σαφές: το Λασίθι παραμένει ενωμένο και η συνεργασία των τεσσάρων δήμων αποτελεί τη βάση για τη συνέχιση ενός συντονισμένου αγώνα.


































































































