Χθες το βράδυ στο λιμανάκι της Παχειά Άμμου πραγματοποιήθηκε μια ξεχωριστή μουσική συναυλία παρέα με τον Γιάννη Χαρούλη. Ο κόσμος κατέκλυσε το λιμανάκι, απόλαυσε τις μελωδίες και για ακόμα μια χρονιά ο καλλιτέχνης κατάφερε να ξεσηκώσει το κοινό, χαρίζοντας ένα γλέντι γεμάτο κέφι όπως μόνο εκείνος ξέρει να δημιουργεί.







































































































