Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε την Πέμπτη 19 Ιουνίου η έκθεση εικαστικών δημιουργιών και δημιουργικής γραφής «Έργων Ποίησις» του σχολείου μας, μια ξεχωριστή συνάντηση της ποίησης με τις εικαστικές τέχνες, όπου οι μαθητές και οι μαθήτριές μας είχαν την ευκαιρία να εκφραστούν, να δημιουργήσουν και να μοιραστούν τη δική τους ματιά για τον κόσμο.
Τα έργα, που παρουσιάστηκαν στον υπέροχο χώρο του Ειρηνοδικείου, δημιουργήθηκαν στο πλαίσιο του μαθήματος των Εικαστικών, μέσα από με δημιουργική συνεργασία με το μάθημα της Λογοτεχνίας. Αξιοποιήθηκε η τεχνική του κολλάζ πάνω σε ποιήματα της διδακτέας ύλης, αλλά και ιδιαίτερα πρωτότυπη τεχνική του Blackout Poetry. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, οι μαθητές και οι μαθήτριες κλήθηκαν να ανακαλύψουν την ποίηση μέσα σε ήδη υπάρχοντα κείμενα, επιλέγοντας λέξεις και φράσεις που τους ενέπνευσαν και «σβήνοντας» όλες τις υπόλοιπες. Έτσι, μέσα από την αφαίρεση, τη σιωπή και τη δημιουργική φαντασία, γεννήθηκαν νέα ποιήματα, μοναδικά και προσωπικά, που ανέδειξαν σκέψεις, συναισθήματα και προβληματισμούς γύρω από διαχρονικά ανθρώπινα ζητήματα, όπως η αναζήτηση, η ελευθερία, η μετανάστευση και η προσφυγιά.
Η ποίηση, μέσα από τη ματιά των παιδιών, ξαναζωντάνεψε και επανεφευρέθηκε. Οι μαθητές δεν δημιούργησαν απλώς εικαστικά έργα· έγιναν ερμηνευτές, δημιουργοί και αφηγητές, μετατρέποντας λέξεις και εικόνες σε προσωπικές καταθέσεις ψυχής.
Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν με τα έργα τους, αποδεικνύοντας ότι η δημιουργικότητα, η ευαισθησία και η καλλιτεχνική έκφραση έχουν ξεχωριστή θέση στη σχολική ζωή.
Ιδιαίτερα συγχαρητήρια και εγκάρδιες ευχαριστίες στην καθηγήτρια Καλλιτεχνικών κ. Ελένη Φρουδαράκη, η οποία οργάνωσε και συντόνισε με μεράκι, έμπνευση και αφοσίωση την έκθεση, προσφέροντας στα παιδιά την ευκαιρία να ανακαλύψουν νέους τρόπους έκφρασης και δημιουργίας.
Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι επισκέφθηκαν την έκθεση και στήριξαν με την παρουσία τους την προσπάθεια των μαθητών μας. Η ανταπόκριση του κοινού και το ενδιαφέρον της τοπικής κοινωνίας αποτελούν για όλους μας πολύτιμη επιβράβευση και ενθάρρυνση να συνεχίσουμε να επενδύουμε στην τέχνη, τον πολιτισμό και τη δημιουργική έκφραση. Ευχαριστούμε, επίσης, τον Δήμο Αγ. Νικολάου για τη διάθεση του Ειρηνοδικείου.
Η έκθεση ολοκληρώθηκε, όμως τα μηνύματα, οι εικόνες και οι λέξεις που γεννήθηκαν μέσα από αυτήν θα συνεχίσουν να μας εμπνέουν, υπενθυμίζοντάς μας ότι η τέχνη μπορεί να δίνει φωνή στη σκέψη, στο συναίσθημα και στα όνειρα των παιδιών μας.
Συγχαρητήρια σε όλους!





































































































