Με πολλή συγκίνηση, χαμόγελα και όμορφες αναμνήσεις αποχαιρετήσαμε τη σχολική χρονιά 2025-2026 στη γιορτή λήξης-αποφοίτησης του Γυμνασίου Κριτσάς (17-06-26).
Φέτος επιλέξαμε να δούμε τη χρονιά μας σαν ένα μεγάλο ταξίδι. Ένα ταξίδι γεμάτο γνώση, δημιουργία, συνεργασίες, δράσεις, διακρίσεις, προσφορά και εμπειρίες που θα μας συντροφεύουν για καιρό. Μέσα από φωτογραφίες, βίντεο και παρουσιάσεις θυμηθήκαμε μαζί όλα όσα ζήσαμε και πετύχαμε ως σχολική κοινότητα. Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζουν 1)το βίντεο για την κλιματική αλλαγή «ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ αλλάζουμε κι εμείς» μια εργασία των μαθητών/τριών της Γ΄ Γυμνασίου στο πλαίσιο του προγράμματος edu4clima που επεξεργάστηκε σε βίντεο η Δέσποινα Κουτουλάκη 2)Η βράβευση του φυσικού Δημήτρη Συσκάκη για τη διά βίου αγάπη του στην επιστήμη και την προσφορά του στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών.
Το πιο συγκινητικό κομμάτι της βραδιάς ήταν αφιερωμένο στους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ΄ Γυμνασίου, που ολοκλήρωσαν το δικό τους ταξίδι στο Γυμνάσιο και ετοιμάζονται να ανοίξουν πανιά για νέους προορισμούς. Με ένα διασκεδαστικό κουίζ φωτογραφιών, πρωτότυπα βραβεία εμπνευσμένα από τα μοναδικά χαρακτηριστικά κάθε παιδιού και πολλές στιγμές γέλιου και συγκίνησης, αποχαιρετήσαμε τα παιδιά μας όπως τους άξιζε.
Ευχαριστούμε από καρδιάς:
• Όλους όσοι μας τίμησαν με την παρουσία τους!
• Το Σύλλογο Γονέων για το τραπέζι και τα αναμνηστικά που πρόσφεραν στους αποφοίτους.
• Όλους τους γονείς για τη στήριξη, τη συνεργασία και τον υπέροχο μπουφέ που ετοίμασαν για τη βραδιά.
• Την κοινότητα Κριτσάς για την παραχώρηση της αίθουσας “Λατώ”
• Τον πρόεδρο Γιώργο Σκύβαλο και τον Πολιτιστικό Σύλλογο Κριτσάς για την τεχνική υποστήριξη.
• Τους καλλιτέχνες Κωστή Χαβάκη, Δημήτρη Καληωράκη, Μανώλη & Δημήτρη Κοκολάκη που έδωσαν με τη μουσική τους ξεχωριστό χρώμα στη γιορτή και μας κράτησαν συντροφιά μέχρι το τέλος.
• Τους εκπαιδευτικούς μας Δαή Μαρία, Διαμάντα Μαρία, Κοκολάκη Κωνσταντίνα, Νικητάκη Χρήστο, Μανιαδάκη Άννα, Παπανικολάου Απόστολο, Στεργιοπούλου Ρόζα, Φουντουλάκη Σταυρούλα για τις ιδέες και την επιτυχή υλοποίησή τους!
Πάνω απ’ όλα, ευχαριστούμε τους μαθητές μας για όσα μας έμαθαν κι εκείνοι φέτος. Για τον ενθουσιασμό τους, την εμπιστοσύνη τους, τις ιδέες τους και τις στιγμές που μοιραστήκαμε.
ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς, ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και δημιουργικό καλοκαίρι!
Αγαπημένοι μας απόφοιτοι, ένα όμορφο ταξίδι έφτασε στο λιμάνι του. Ένα νέο, όμως, μόλις ξεκινά. Σας ευχόμαστε ούριους ανέμους, γενναίες αποφάσεις και ΟΝΕΙΡΑ τόσο μεγάλα όσο οι θάλασσες που θα διασχίσετε. Να θυμάστε πως στο Γυμνάσιο Κριτσάς θα έχετε πάντα ένα ασφαλές λιμάνι να επιστρέφετε.
Από το Γυμνάσιο Κριτσάς
Από το Γυμνάσιο Κριτσάς































































































