Την Καθαρά Δευτέρα, 14 Μαρτίου 2016, θα αποχαιρετήσουμε τις Απόκριες και θα υποδεχτούμε τη Σαρακοστή σε μια ημερήσια γιορτή η οποία αναλόγως καιρού θα λάβει χώρα μέσα ή και όξω και πέριξ στη Φάμπρικα του Προοδευτικού Συλλόγου Μυρσίνης.
Η μάζωξη θα περιλαμβάνει τα περσινά, τα προπέρσινα,ίσως κάτι παρά πάνω και …ό,τι βρέξει, βρέξει δε βρέξει, ας κατεβάσει.
Σας περιμένουμε!




























































































