Κύριε Περιφερειάρχη Σταύρο Αρναουτάκη,
Κύριε Αντιπεριφερειάρχη Ιωάννη Ανδρουλάκη,
Θα θέλαμε να σας εκφράσουμε ένα μεγάλο και ειλικρινές ευχαριστώ για τις εργασίες διαγράμμισης στον δρόμο από την Κερά έως το Σελί Αμπέλου, αλλά και μέσα στον Δήμο Οροπεδίου Λασιθίου.
Πρόκειται για μια παρέμβαση ουσιαστική και σημαντική για όλους μας, που κάνει την καθημερινή μας μετακίνηση πιο ασφαλή .
Σε μια ιδιαίτερη περιοχή όπως το Οροπέδιο, με ομίχλη και δύσκολες καιρικές συνθήκες όπου οι δρόμοι εξυπηρετούν καθημερινά κατοίκους, επαγγελματίες και επισκέπτες, τέτοιες ενέργειες έχουν πραγματική αξία και σημασία.
Σας ευχαριστούμε θερμά και προσβλέπουμε στη συνέχιση της στήριξης, της ανταπόκρισης και στη συνεχή παρουσία σας δίπλα στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας.
ΔΗΜΟΣ ΟΡΟΠΕΔΙΟΥ ΛΑΣΙΘΙΟΥ



































































































