Την Κυριακή 24 Μαΐου πραγματοποιήθηκε η Γενική Περιφερειακή Συνέλευση του Τμήματος Ιεράπετρας του Ε.Ε.Σ. για την ανάδειξη νέου Κεντρικού Διοικητικού Συμβουλίου καθώς και του Περιφερειακού Συμβουλίου Ιεράπετρας. Η εκλογική διαδικασία διεξήχθη ομαλά, χωρίς προβλήματα και ικανοποιητική προσέλευση.
Ευχαριστούμε θερμά τα 139 μέλη μας που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα και μας τίμησαν με την παρουσία και την ψήφο τους, στηρίζοντας έτσι το έργο του Ερυθρού Σταυρού στην περιοχή μας.
Μετά την έγκριση του ΚΔΣ, στο Περιφερειακό Τμήμα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Ιεράπετρας, κατόπιν προσκλήσεως του πρώτου σε σταυρούς εκλεγέντος συμβούλου, Εμμανουήλ Παπαδάκη, τα νεοεκλεγέντα μέλη συνήλθαν σε συνεδρίαση την Παρασκευή 29 Μαΐου 2026 με αποκλειστικό θέμα τη συγκρότησή τους σε σώμα.
Κατόπιν μυστικής ψηφοφορίας η νέα σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου έχει ως εξής:
Πρόεδρος: Παπαδάκης Εμμανουήλ τ. Γεωργ.
Αντιπρόεδρος: Παπαδάκη Φωτεινή τ. Εμμ.
Γραμματέας: Αγγελάκη Κυριακή τ. Γεωργ.
Ταμίας: Στρατάκης Γεώργιος τ. Νικ.
Μέλη: ΚαλαΪτζάκης Εμμ τ. Ιωαν., Νεστοράκης Νικ. Κων/νου, Συμιανάκη Αικατερίνη τ. Εμμ.
Αναπληρωματικά Μέλη : Χριστάκης Εμμ. Τ. Σταύρου, Δαμηλάκης Σταύρος τ. Γεργ.
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο εκφράζει τις θερμές ευχαριστίες του προς όλα τα τακτικά μέλη και τους εθελοντές για την εμπιστοσύνη τους και δεσμεύεται να συνεχίσει με αίσθημα ευθύνης, προσφοράς και ανθρωπισμού το έργο του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού προς όφελος της τοπικής κοινωνίας και των συμπολιτών μας που έχουν ανάγκη.
Από το Δ.Σ.




































































































