Από τον συντοπίτη μας Χρήστο Μανουσάκη πήραμε την ακόλουθη επιστολή:
True story
Κάποτε την δεκαετία του 1990 όταν οι αρχές σφράγιζαν για πάντα το θρυλικό Bolero είχα σκεφτεί τα παρακάτω:.
Ανάγκη ύπαρξης πάρκου ψυχαγωγίας στον Άγιο Νικόλαο, χώρος διασκέδασης τύπου “lifestyle park” τύπου open air club Berlin και Summer Lounge Sarajevo όπου θα συγκεντρώνονται νυχτερινά μαγαζιά (μπαρ, club, μουσικές σκηνές, εστιατόρια κ.λπ.) σε οριοθετημένη περιοχή, ώστε:
• Να μην ενοχλούν τους κατοίκους.
• Να συγκεντρώνεται η “νυχτερινή ζωή” οργανωμένα.
• Να υπάρχει ασφάλεια, υποδομές και έλεγχος ήχου.
• Να λειτουργεί ίσως και ως θεματικός τουριστικός πόλος.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
• Λύνει το πρόβλημα ηχορύπανσης στο κέντρο.
• Γίνεται προορισμός από μόνο του – ακόμα και για εκδηλώσεις (π.χ. φεστιβάλ, DJ sets, events).
• Μπορεί να είναι λειτουργικό και τον χειμώνα, με στέγαστρα ή κλειστά club.
Καιρός οι επιχειρηματίες της πόλης και ο δήμος( να δώσει τον χώρο ) να συνεργαστούν για το πρότζεκτ που παραθέτω. Και μη μου πείτε ότι δεν γίνεται γιατί πριν οι υπόλοιπη Ελλάδα ανακάλυψη τον τουρισμό και την διασκέδαση τα μπαρ και οι Ντίσκο είχαν οργανωθεί εταιρεία συνεργασίας.
Όποιος θέλει ας με βρει να το συζητήσουμε.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΝΟΥΣΑΚΗΣ





























































































