Το πρωί της Τρίτης 30 Οκτωβρίου, τελευταία ημέρα του μήνα, υποδεχθήκαμε το 248 μέτρων (!) υπερπολυτελές κρουαζιερόπλοιο Explora I, το μεγαλύτερο σε μήκος πλοίο που προσέγγισε φέτος το λιμάνι του Αγίου Νικολάου. Οι επιβάτες ήταν 706 πολλών εθνικοτήτων, κυρίως Αμερικάνοι, Γερμανοί, Καναδοί και Ελβετοί.
Το μεσημέρι της Τρίτης εθιμοτυπική επίσκεψη στο κρουαζιερόπλοιο Explora I πραγματοποίησαν ο αντιδήμαρχος κ. Μανούσος Πεδιαδίτης, ο Λιμενάρχης Αγίου Νικολάου Πλωτάρχης Κωνσταντίνος Παττακός, ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου κ. Σταμάτης Αγαπητός και ο υποπλοίαρχος Στέφανος Καρδάμης. Μαζί τους ο ναυτικός πράκτορας κ. Κώστας Κατσαβούνης (Kapa SHIPPING AGENCY). Τους υποδέχθηκε ο πλοίαρχος Ιταλός Diego Michelozzi.
♦ Αναλυτικό ρεπορτάζ στην ΑΝΑΤΟΛΗ της Τετάρτης 1 Οκτωβρίου
ΛΕΩΝ.Κ.







































































































