Τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα δημιουργήθηκε, το μεσημέρι του Σαββάτου 25 Απριλίου, στο κέντρο της πόλης του Αγίου Νικολάου. Ο οδηγός μεγάλου βυτιοφόρου, θέλοντας να φτάσει στο λιμάνι, έμπλεξε τους δρόμους και, αγνοώντας τα απαγορευτικά σήματα, κατέβηκε την οδό Πλαστήρα. Όταν έφτασε στην οδό Ρούσου Κουνδούρου, αδυνατούσε να πάρει τη στροφή και έπρεπε να γίνουν πολλές μανούβρες μέχρις ότου το καταφέρει.
Επί τόπου βρέθηκαν άμεσα ο διοικητής της Τροχαίας Πέτρος Ζερβάκης και άνδρες της Τροχαίας. Με συντονισμένες ενέργειες, υπό δυνατή βροχή, βοήθησαν και το βυτιοφόρο πήρε το δρόμο για το λιμάνι, μετά από μισή ώρα ταλαιπωρίας. Όπως ενημερωθήκαμε θα επιβληθούν οι ανάλογες διοικητικές κυρώσεις.
ΛΕΩΝ.Κ.


































































































