Παράπονα για εγκατάλειψη και αδιαφορία εκφράζει αναγνώστρια αναφορικά με δύο προβλήματα.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, εδώ και τρεις ημέρες υφίσταται βλάβη και τα νερά τρέχουν στον περιφερειακό δρόμο προς την Ελούντα, ακριβώς έξω από την Πυροσβεστική Υπηρεσία. Επισημαίνει ότι δεν υπάρχει παρέμβαση από τις αρμόδιες υπηρεσίες.
Την ίδια ώρα, στο 2ο νεκροταφείο η παροχή νερού παραμένει εκτός λειτουργίας εδώ και δύο ημέρες, με αποτέλεσμα να καθίσταται δύσκολη η φροντίδα των μνημάτων από τους συγγενείς των εκλιπόντων.
Ζητά από τον Δήμο και τις αρμόδιες τεχνικές υπηρεσίες να επιληφθούν άμεσα των ζητημάτων και να προχωρήσουν στις απαραίτητες αποκαταστάσεις.






























































































