Το Δημοτικό συμβούλιο Ιεράπετρας θα συνεδριάσει την Παρασκευή 22 Μαΐου και ώρα 19:00 σε μεικτή,έκτακτη συνεδρίαση, στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, για συζήτηση του παρακάτω θέματος:
Έκφραση άποψης σχετικά με τη δημοσιοποίηση μελέτης που αφορά την εγκατάσταση τριών (3) Αιολικών Πάρκων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας σε περιοχές του Δήμου μας (Εισηγητής: Α/δήμαρχος, Εμμανουήλ Τζώρτζης).
Το θέμα κρίνεται επείγον για να πάρουμε θέση σχετικά με το θέμα που προέκυψε μετά τη δημοσιοποίηση για τοποθέτηση και λειτουργία Αιολικού Σταθμού ηλεκτρικής ενέργειας στην περιοχή της Θρυπτής.
Σχετική πρόσκληση απεύθυνε ο πρόεδρος Δ.Σ. Νικόλαος Τζουμάκας.






























































































