Στη σύλληψη ενός 38χρονου αστυνομικού της ΕΛ.ΑΣ που υπηρετεί στα Χανιά, προχώρησαν οι συνάδελφοι του χθες το βράδυ. Σύμφωνα με πληροφορίες, η σύλληψη έγινε στο πλαίσιο του νόμου περί ενδοοικογενειακής βίας μετά από καταγγελία της συμβίας του για λεκτική βία και επιθετική συμπεριφορά.


































































































