Ευχαριστήριο προς τον Περιφερειάρχη Κρήτης κ. Σταύρο Αρναουτάκη απέστειλε το Περιφερειακό Τμήμα Ιεράπετρας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού. Αναφέρει:
Το Δ.Σ. του Περιφερειακού Τμήματος Ιεράπετρας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού επιθυμεί να σας εκφράσει τις θερμότατες ευχαριστίες του για την σημαντικότατη για εμάς οικονομική ενίσχυση των 20000 ευρώ προκειμένου να αποκτήσουμε το καινούριο όχημα που είχε ανάγκη το τμήμα μας για την εξυπηρέτηση της τοπικής μας κοινωνίας.
Η στήριξή αυτή αποτελεί έμπρακτη απόδειξη κοινωνικής ευαισθησίας και αλληλεγγύης και μας δίνει τη δύναμη να συνεχίσουμε το ανθρωπιστικό μας έργο με ακόμη μεγαλύτερη αφοσίωση.
Για το Δ.Σ.
Ο πρόεδρος Εμμ. Παπαδάκης
Ο γραμματέας Γ. Στρατάκης



































































































