Συνελήφθη σήμερα το πρωί διευθυντής Καρδιοχειρουργικής Κλινικής μεγάλου δημόσιου νοσοκομείου της Αθήνας για «φακελάκια». Σύμφωνα με πληροφορίες, ο γιατρός φέρεται να ζητούσε χρήματα για να προσέχει τους ασθενείς που χειρουργούσε ο ίδιος, μετά το χειρουργείο.
Είχε προηγηθεί σχετική καταγγελία στη Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛΑΣ.





































































































