Με τη συμμετοχή εκπροσώπων και προέδρων των 59 Επιμελητηρίων της χώρας, εκπροσώπων θεσμικών φορέων και στελεχών της επιχειρηματικής κοινότητας, πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Παρασκευής, στον Άγιο Νικόλαο, η επίσημη έναρξη των εργασιών της Γενικής Συνέλευσης της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας (ΚΕΕΕ), σηματοδοτώντας την έναρξη ενός ιδιαίτερα σημαντικού τριημέρου για την ελληνική επιχειρηματικότητα.
Στον χαιρετισμό του, ο πρόεδρος της ΚΕΕΕ, Ιωάννης Βουτσινάς, υπογράμμισε τον κομβικό ρόλο των Επιμελητηρίων ως θεσμικών συμβούλων της Πολιτείας και βασικών εκπροσώπων της επιχειρηματικής κοινότητας, επισημαίνοντας ότι αποτελούν τη γέφυρα ανάμεσα στις επιχειρήσεις και την κεντρική διοίκηση.


































































































