Προς τους κατοίκους της οδού Εθνικής Αντιστάσεως και όλους τους δημότες του Αγίου Νικολάου:
Με αφορμή την πρόσφατη δημοσίευση ευχαριστήριας επιστολής στην εφημερίδα «Ανατολή», αναφορικά με τη μεταφορά της Λαϊκής Αγοράς από την οδό Εθνικής Αντιστάσεως, αλλά και τη διευκρίνιση που ακολούθησε στην ίδια εφημερίδα ότι η επιστολή δεν υπογράφεται από το σύνολο των κατοίκων της οδού, θα ήθελα, με την ιδιότητά μου ως επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου Αγίου Νικολάου, να επισημάνω ορισμένα σημαντικά στοιχεία, τα οποία, αν και αυτονόητα, δυστυχώς παραλείφθηκαν.
Η οριστική μεταφορά της Λαϊκής Αγοράς είναι πράγματι μια σημαντική εξέλιξη για την καθημερινότητα των κατοίκων της περιοχής, η οποία δίκαια αναγνωρίζεται και ορθώς οι κάτοικοι ευχαριστούν τη σημερινή δημοτική αρχή για την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Ωστόσο, θα ήταν εύλογο και δίκαιο θα έλεγα, να γίνει έστω μια μικρή μνεία και στην καθοριστική συμβολή της προηγούμενης δημοτικής αρχής. Ήταν αυτή που οραματίστηκε τη μετακίνηση της λαϊκής αγοράς μετά από σαράντα χρόνια συνεχούς λειτουργίας της στο ίδιο σημείο. Ήταν αυτή που έφερε το θέμα και έλαβε τη σωστή απόφαση στο προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο, καθόρισε τη νέα θέση, μελέτησε, διαμόρφωσε και κατασκεύασε το χώρο, τον οποίο από τις 16 Ιουλίου οι δημότες μας, απολαμβάνουν.
Η σημερινή δημοτική αρχή συνέχισε και ορθώς ολοκλήρωσε με το δικό της τρόπο, μια διαδικασία που βρήκε σε εξέλιξη. Αξίζει βεβαίως να αναγνωριστεί αυτή της η ουσιαστική συμβολή, αλλά δεν πρέπει να λησμονείται ποιος έθεσε τις βάσεις και προχώρησε τα ουσιαστικά βήματα, όταν κάποιοι κύριοι της σημερινής δημοτικής αρχής, προεκλογικά αλλά και μετεκλογικά, διαφωνούσαν και έψαχναν άλλες θέσεις μεταφοράς της.
Ως δημοτική παράταξη, από τη θέση της μείζονος μειοψηφίας, στηρίξαμε και υπερψηφίσαμε όλες τις σχετικές αποφάσεις που έφερε η σημερινή δημοτική αρχή, άσχετα με επιμέρους διαφωνίες μας, επιμένοντας διαρκώς στην όσο το δυνατόν ταχύτερη ολοκλήρωση της διαδικασίας μεταφοράς της.
Παράλληλα, στην ευχαριστήρια επιστολή μέρους των κατοίκων της οδού Εθνικής Αντιστάσεως (ενώ δεν αναφέρουν πουθενά τις ουσιαστικότατες ενέργειες της προηγούμενης δημοτικής αρχής), εύλογα ερωτηματικά προκαλεί, η στοχευμένη αναφορά σε συγκεκριμένα πρόσωπα, γεγονός που υποκρύπτει προσωπικές, πολιτικές ακόμα και κομματικές παρεμβάσεις και σκοπιμότητες. Για παράδειγμα, ένα από τα ονόματα που γίνεται αναφορά, του κ. Πλακιωτάκη, η συνεισφορά του οποίου δε σχετίζεται με τη μεταφορά της λαϊκής αγοράς αλλά με τη διαγραφή (δεν διαφωνούμε), των προστίμων που είχαν επιβληθεί σε εμπόρους και παραγωγούς της.
Τέλος, λυπούμαστε που στις δηλώσεις του για τη μεταφορά της λαϊκής αγοράς,ο σημερινός Δήμαρχος Αγίου Νικολάου κύριος Μενεγάκης, επέλεξε να μην κάνει καμία αναφορά στην προηγούμενη δημοτική αρχή, η οποία οραματίστηκε και ξεκίνησε τις διαδικασίες μεταφοράς της, που ο ίδιος ολοκλήρωσε, επιδεικνύοντας μια στάση που δεν συνάδει ούτε με το πνεύμα της συνέχειας και της συνεργασίας που οφείλουμε να καλλιεργούμε, ούτε με την αλήθεια των γεγονότων.
Οφείλουμε όλοι, να αναγνωρίζουμε την αλήθεια, να αποδίδουμε τα εύσημα εκεί που πρέπει και να προχωράμε ενωμένοι για το καλό του τόπου μας, μακριά από προσωπικές ή κομματικές σκοπιμότητες.
Με εκτίμηση,
Θωμάς Ν. Χαριτάκης
Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΗΜΟΤΩΝ





























































































