Ο υπεύθυνος του έργου της κατασκευάστριας εταιρείας ΑΚΤΩΡ Άρης Φρουζάκης συναντήθηκε σήμερα με τον Αντιπεριφερειάρχη Λασιθίου Γιάννης Ανδρουλάκης.
Όπως αποκάλυψε ο κ.Φρουζάκης, μονάχα το προσωπικό του Άκτωρ, χωρίς τους εργολάβους από το Σίσι μέχρι τον Άγιο Νικόλαο ξεπερνά τα 400 άτομα ενώ με τους εργολάβους ξεπερνούν τα 500.
Επεσήμανε πως η κινητοποίηση που υπάρχει είναι πολύ μεγάλη και ευαλπιστούν ότι από εδώ και στο εξής τα πράγματα θα κυλούν πιο γρήγορα και επιταχυνόμενα.




































































































