Μια ξεχωριστή βραδιά γεμάτη κρητική μουσική, παραδοσιακούς χορούς και αυθεντική κρητική φιλοξενία προσέφερε το Επιμελητήριο Λασιθίου στους συμμετέχοντες και τους συνοδούς τους στο πλαίσιο της Γενικής Συνέλευσης της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας, που φιλοξενείται στον Άγιο Νικόλαο.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο κέντρο «Καλύβα», όπου οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την κρητική παράδοση, να απολαύσουν τοπικές γεύσεις και να διασκεδάσουν σε μια βραδιά που ανέδειξε τον πολιτισμό και τη φιλοξενία του Λασιθίου.
Τους συνέδρους καλωσόρισαν ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Λασιθίου, Θωμάς Χαριτάκης, και ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας, Γιάννης Βουτσινάς, οι οποίοι αναφέρθηκαν στη σημασία της φιλοξενίας της Γενικής Συνέλευσης στον Άγιο Νικόλαο, επισημαίνοντας παράλληλα τη συμβολή της διοργάνωσης στην προβολή του Λασιθίου και της Κρήτης.
Το μουσικό πρόγραμμα επιμελήθηκε το συγκρότημα των αδελφών Βάρδα, που με παραδοσιακούς κρητικούς σκοπούς δημιούργησε μια ιδιαίτερα ζεστή ατμόσφαιρα, ενώ την εκδήλωση πλαισίωσαν με τις εμφανίσεις τους τα μέλη του Λυκείου των Ελληνίδων Αγίου Νικολάου, παρουσιάζοντας παραδοσιακούς χορούς και κερδίζοντας το θερμό χειροκρότημα των παρευρισκομένων.
Η Γενική Συνέλευση της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας ξεκίνησε την Παρασκευή στον Άγιο Νικόλαο και ολοκληρώνεται σήμερα, Σάββατο, με τις εργασίες της.



























































































