Στις εργασίες της Γενικής Συνέλευσης της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας (ΚΕΕΕ) στον Άγιο Νικόλαο παραβρέθηκε η βουλευτής Λασιθίου του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Κατερίνα Σπυριδάκη. Στα βίντεο που ακολουθούν δείτε την τοποθέτησή της στις εργασίες και δηλώσεις της στην ΑΝΑΤΟΛΗ.




























































































