Χθες πραγματοποιήθηκε, μέσα σε γιορτινό κλίμα, η τελετή λήξης των παιδικών χορευτικών τμημάτων του Λυκείου των Ελληνίδων στην Πλαζ του ΕΟΤ.
Οι μικροί χορευτές παρουσίασαν με χαρά και ενθουσιασμό όσα διδάχθηκαν κατά τη διάρκεια της χρονιάς, χαρίζοντας όμορφες στιγμές σε γονείς, φίλους και παρευρισκόμενους.





































































































